a

Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us

    Maja Orska

    Mamo, tato…

    Nazywam się Maja Orska, jestem mamą małego Ignacego, pasjonatką sensoryki i wszystkiego, co jest związane z pracą zmysłów. Z wykształcenia psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Doświadczenie nabywałam w domu dziecka, szkołach podstawowych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Od kilku lat jestem  certyfikowaną terapeutką Integracji Sensorycznej, z głową pełną pomysłów na pomoc dzieciom w ich prawidłowym rozwoju.  Zapraszam Cię do  mojego magicznego miejsca, w które włożyłam całe serce.  Będzie dużo drewna,  pomocy i  zabawek z naturalnych materiałów, nawet tych własnoręcznie przeze mnie wykonanych. Do zobaczenia. ~Maja

    Kwalifikacje:

    Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu Wydział Psychologii.

    Studia Podyplomowe Pedagogiczne Nadające Kwalifikacje do Pracy Nauczyciela.

    Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej- kurs I stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej.

    Klinika Integracji sensorycznej- pełne kwalifikacje terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej.

    Słuchacz studiów podyplomowych Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej.

    Kursy i szkolenia:

    • Rozwój i pielęgnacja niemowlęcia – szkolenie dla profesjonalistów
    • Dieta sensoryczna-wspieranie rozwoju pacjenta z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego.
    • Logosensoryka ®. Szkolenie dla specjalistów.
    • Ocena modulacji sensorycznej. Szkolenie dla specjalistów.
    • Diagnostyka i leczenie dysleksji metodą Warnkego z użyciem specjalistycznego sprzętu.
    • Zaparcia nawykowe i moczenie
    • „Od butelki do guzika czyli wesoła muzyka” – szkolenie Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA.
    • Szkolenie „Wpływ śmierci bliskiej osoby na dziecko, jego zachowanie i psychikę”.
    • Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato.
    • Bilateralna Integracja – Program Szkolny.
    • Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
    • Dziecko wiotkie – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym.
    • Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.
    • Być częścią rozwiązania, zamiast częścią konfliktu – O mediacjach między dziećmi na podstawie Porozumienia bez Przemocy Marshalla B. Rosenberga.
    • MNRI® Terapia Neurotaktylna