Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us

    Patrycja Morawska-Patera -Neurologopeda/ Psycholog

    Mamo, tato…

    Mgr Patrycja Morawska-Patera: psycholog, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta ręki, trener TUS, międzynarodowy instruktor metody oddechowej Butejki

    Z wykształcenia psycholog i neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta ręki i stopy, trener TUS, certyfikowany instruktor metody oddechowej Butejki
    z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi od 0 do 18 r.ż. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w polskich, jak i w zagranicznych placówkach edukacyjnych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w fundacjach, ośrodkach zdrowia, w domu dziecka,
    w ośrodku szkolno-wychowawczym, w szpitalach – na oddziałach psychiatrycznych, neurologicznych i rehabilitacyjnych, w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych oraz
    w przedszkolach. Stale podnosi swoje kwalifikacje oraz udoskonala warsztat pracy. Chętnie uczestniczy w szkoleniach i konferencjach psychologicznych i logopedycznych. Regularnie prowadzi konsultacje z innymi specjalistami. W DUDU prowadzi indywidualne terapie logopedyczne i psychologiczne.

    Kwalifikacje:

    Uniwersytet Opolski – kierunek: Psychologia

    Uniwersytet Jagielloński – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

    University of Kent – Developmental Psychology

    Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Przygotowanie Pedagogiczne dla nauczycieli przedmiotów lub zajęć prowadzonych w szkole podstawowej
    i ponadpodstawowej

    Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Integracja sensoryczna z terapią ręki

    Uniwesytet Wrocławski – Logopedia ogólna i kliniczna

    Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu –  Neurologopedia z wczesną interwencją logopedyczną

    Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Edukacja, rewalidacja
    i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

    Szkolenia:

    • MNRI® Terapia Neurotaktylna
    • Terapia Miofunkcjonalna wedłgu Anity Kittel – poziom I
    • Edukacja przez ruch
    • MNRI® Terapia NeuroTaktylna – poziom I
    • Certyfikowany Kurs Instruktorski metody oddechowej Butejki
    • Język Migowy PJM – poziom I podstawowy
    • Karta Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD
    • Sensogimnastyka Mózgu
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju ™
    • Kontakt – czyli uważna komunikacja z dzieckiem
    • Mobbing i dyskryminacja w szkole / placówce oświatowej – rozpoznanie
      i przeciwdziałanie.
    • Zajęcia rewalidacyjne – od planowania po dokumenty
    • “Bliskość w Emocjach” – jak nowoczesne metody pracy z dziećmi ułatwiają pracę opiekunkom i nauczycielkom?
    • Kurs Trenera Kontroli Złości
    • Kurs Trenera Umiejętności Społecznych
    • Program InterACT
    • Małe wprawki językowe niepolskojęzycznych dzieci
    • Szkolenie i doradztwo dla opolskiej kadry edukacji włączającej
    • Bawimy i uczymy się razem
    • Certyfikowany Kurs  Trenera I stopnia zajęć Sensoplastyka®
    • Kurs Trenera zajęć Plastyka Ekspresywna i Plastyka Ekspresywna MAX
    • Dyslalia: krok po kroku
    • Terapia dzieci z afazją
    • Dziecko z zespołem Aspergera w twojej klasie
    • Bajkoterapia w praktyce
    • Diagnoza logopedyczna dwulatka – ujęcie logopedyczne i fizjoterapeutyczne
    • Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy: część I i II
    • Działania logopedy wczesnej interwencji
    • Przedszkolne i wczesnoszkolne wady wymowy
    • Mój pacjent nie mówi – diagnoza dziecka, zabawy wspierające komunikację dla niemowląt i małych dzieci
    • Masaż logopedyczny dziecka od podstaw
    • Jak spowolnić bardzo szybką i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
    • Narzędzia diagnostyczne w logopedii
    • Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej
    • Kappacyzm i gammacyzm – metodyka postępowania logopedycznego
    • Terapia logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
    • Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka
    • Diagnoza logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
    • Logopedyczne ćwiczenia słuchowe w terapii dyslalii
    • Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego
    • Logorytmika
    • Terapia ręki i stopy I i II stopnia
    • Terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowegp (3-6r.ż) – afazja dziecięca, alalia, SLI
    • Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
    • Wspomaganie dzieci dwujęzycznych
    • Wspomaganie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Dzieci, które potrafią mówić, ale nie mówią – mutyzm selektywny