Mamo, tato…
Mgr Patrycja Morawska-Patera: psycholog, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta ręki, trener TUS, międzynarodowy instruktor metody oddechowej Butejki
Z wykształcenia psycholog i neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta ręki i stopy, trener TUS, certyfikowany instruktor metody oddechowej Butejki
z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi od 0 do 18 r.ż. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w polskich, jak i w zagranicznych placówkach edukacyjnych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w fundacjach, ośrodkach zdrowia, w domu dziecka,
w ośrodku szkolno-wychowawczym, w szpitalach – na oddziałach psychiatrycznych, neurologicznych i rehabilitacyjnych, w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych oraz
w przedszkolach. Stale podnosi swoje kwalifikacje oraz udoskonala warsztat pracy. Chętnie uczestniczy w szkoleniach i konferencjach psychologicznych i logopedycznych. Regularnie prowadzi konsultacje z innymi specjalistami. W DUDU prowadzi indywidualne terapie logopedyczne i psychologiczne.
Kwalifikacje:
Uniwersytet Opolski – kierunek: Psychologia
Uniwersytet Jagielloński – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
University of Kent – Developmental Psychology
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Przygotowanie Pedagogiczne dla nauczycieli przedmiotów lub zajęć prowadzonych w szkole podstawowej
i ponadpodstawowej
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Integracja sensoryczna z terapią ręki
Uniwesytet Wrocławski – Logopedia ogólna i kliniczna
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu – Neurologopedia z wczesną interwencją logopedyczną
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu: Edukacja, rewalidacja
i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Szkolenia:
- MNRI® Terapia Neurotaktylna
- Terapia Miofunkcjonalna wedłgu Anity Kittel – poziom I
- Edukacja przez ruch
- MNRI® Terapia NeuroTaktylna – poziom I
- Certyfikowany Kurs Instruktorski metody oddechowej Butejki
- Język Migowy PJM – poziom I podstawowy
- Karta Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD
- Sensogimnastyka Mózgu
- Standardy Ochrony Małoletnich
- Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju ™
- Kontakt – czyli uważna komunikacja z dzieckiem
- Mobbing i dyskryminacja w szkole / placówce oświatowej – rozpoznanie
i przeciwdziałanie. - Zajęcia rewalidacyjne – od planowania po dokumenty
- “Bliskość w Emocjach” – jak nowoczesne metody pracy z dziećmi ułatwiają pracę opiekunkom i nauczycielkom?
- Kurs Trenera Kontroli Złości
- Kurs Trenera Umiejętności Społecznych
- Program InterACT
- Małe wprawki językowe niepolskojęzycznych dzieci
- Szkolenie i doradztwo dla opolskiej kadry edukacji włączającej
- Bawimy i uczymy się razem
- Certyfikowany Kurs Trenera I stopnia zajęć Sensoplastyka®
- Kurs Trenera zajęć Plastyka Ekspresywna™ i Plastyka Ekspresywna™ MAX
- Dyslalia: krok po kroku
- Terapia dzieci z afazją
- Dziecko z zespołem Aspergera w twojej klasie
- Bajkoterapia w praktyce
- Diagnoza logopedyczna dwulatka – ujęcie logopedyczne i fizjoterapeutyczne
- Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy: część I i II
- Działania logopedy wczesnej interwencji
- Przedszkolne i wczesnoszkolne wady wymowy
- Mój pacjent nie mówi – diagnoza dziecka, zabawy wspierające komunikację dla niemowląt i małych dzieci
- Masaż logopedyczny dziecka od podstaw
- Jak spowolnić bardzo szybką i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
- Narzędzia diagnostyczne w logopedii
- Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej
- Kappacyzm i gammacyzm – metodyka postępowania logopedycznego
- Terapia logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
- Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka
- Diagnoza logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym
- Logopedyczne ćwiczenia słuchowe w terapii dyslalii
- Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego
- Logorytmika
- Terapia ręki i stopy I i II stopnia
- Terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowegp (3-6r.ż) – afazja dziecięca, alalia, SLI
- Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
- Wspomaganie dzieci dwujęzycznych
- Wspomaganie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Dzieci, które potrafią mówić, ale nie mówią – mutyzm selektywny
Contact
