Mamo, tato…
Nazywam się Maja Orska, jestem mamą małego Ignacego, pasjonatką sensoryki i wszystkiego, co jest związane z pracą zmysłów. Z wykształcenia psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Doświadczenie nabywałam w domu dziecka, szkołach podstawowych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Od kilku lat jestem certyfikowaną terapeutką Integracji Sensorycznej, z głową pełną pomysłów na pomoc dzieciom w ich prawidłowym rozwoju. Zapraszam Cię do mojego magicznego miejsca, w które włożyłam całe serce. Będzie dużo drewna, pomocy i zabawek z naturalnych materiałów, nawet tych własnoręcznie przeze mnie wykonanych. Do zobaczenia. ~Maja
Kwalifikacje:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu Wydział Psychologii.
Studia Podyplomowe Pedagogiczne Nadające Kwalifikacje do Pracy Nauczyciela.
Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej- kurs I stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej.
Klinika Integracji sensorycznej- pełne kwalifikacje terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej.
Słuchacz studiów podyplomowych Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej.
Kursy i szkolenia:
- Rozwój i pielęgnacja niemowlęcia – szkolenie dla profesjonalistów
- Dieta sensoryczna-wspieranie rozwoju pacjenta z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego.
- Logosensoryka ®. Szkolenie dla specjalistów.
- Ocena modulacji sensorycznej. Szkolenie dla specjalistów.
- Diagnostyka i leczenie dysleksji metodą Warnkego z użyciem specjalistycznego sprzętu.
- Zaparcia nawykowe i moczenie
- „Od butelki do guzika czyli wesoła muzyka” – szkolenie Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA.
- Szkolenie „Wpływ śmierci bliskiej osoby na dziecko, jego zachowanie i psychikę”.
- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato.
- Bilateralna Integracja – Program Szkolny.
- Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
- Dziecko wiotkie – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym.
- Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.
- Być częścią rozwiązania, zamiast częścią konfliktu – O mediacjach między dziećmi na podstawie Porozumienia bez Przemocy Marshalla B. Rosenberga.
- MNRI® Terapia Neurotaktylna